Довідник "КОНТРАГЕНТИ"

    Контрагенти - покупці, постачальники, перевізники


 КОНТРАГЕНТИ — юридичні і фізичні особи - сторони двостороннього договору, пов'язані спільними зобов’язаннями, які докладають спільних зусиль для виконання взаємовигідних умов договору. Іншими словами - це покупці, постачальники чи перевізники організації.

Будь-яке підприємство, яке отримує дохід від своїх покупців та вносить надходження від постачальників, має хоча б кілька контрагентів.  Для відображення обліку перш за все необхідно створити карточки контрагентів. Схема створення нового контрагента в програмі «Продаж автозапчастин 3. нескладна. Для цього існує довідник «Контрагенти».

Створення нового контрагента

Відкриваємо сторінку «Контрагенти» робочого столу  


Тут є можливість створити карточку контрагента за допомогою кнопки "Створити" та їх груп (кнопка "Створити групу"). Групи створюються для зручності розподілу контрагентів.

      Після натискання кнопки «Створити групу» відкривається вікно, в якому необхідно вказати назву групи. У рядку «Батьківський елемент» можна вказати іншу раніше створену групу(папку), в якій буде знаходитися дана група контрагентів.

Група контрагентів


Після натискання кнопки «Створити» відкривається чиста облікова картка нового контрагента. Обов'язкові поля для заповнення підкреслюються червоним кольором. Їх лише кілька: Найменування та договір. Договір може створюватися автоматично залежно він налаштувань під-час запису картки.






       Інші поля необхідно заповнити при необхідності. Але слід пам'ятати, що кожне поле (реквізит) може десь використовуватись. Тому завжди треба заповняти максимум інформації (але не обов'язково). Завжди можна буде повернутися в раніше створену карточку та проредагувати інформацію. Після заповнення необхідних полів треба натиснути кнопку «Записати» — картка контрагента буде збережена в базі даних.

Реквізити шапки

        Найменування - назва контрагента, відображається в документах та інших об'єктах бази.
        Повне найменування — повна назва контрагента, яка буде виводитися на друк.
        Батьківський елемент — папка, в якій буде знаходитись контрагент.
        Основний договір — договір, який вибирається за замовчуванням з договорів даного контрагента. Для одного контрагента може бути безліч договорів.  
       Створити фізичну особу — на основі інформації про контрагента створюється картка фізичної особи в довіднику фізичних осіб (див. Довідник фізичних осіб). Зазвичай треба для контактної інформації Нової пошти (потрібно натискати тоді, коли контрагент є фізичною особою, якому буде відправлятися товар).
        Джерело  — з якого джерела клієнт отримав інформацію про Вашу компанію (з сайту, з реклами…).
        Спеціалізація — чим займається контрагент (автосервіс, інтернет-магазин…)
        Основний менеджер — працівник Вашої компанії, який зазвичай працює з цим контрагентом.
        Редиска — внесення контрагента у чорний список.

 

Реквізити табличних частин

     На сторінці «Контакти» додаємо контактну інформацію даного контрагента (поштову адресу, телефон, електронну адресу…). Якщо номерів телефону декілька, є можливість вибору основного номеру за допомогою кнопки «Встановити основним». Цей номер буде використовуватися при друці документів.



     Атрибути автомобіля — містять інформацію про автомобілі Вашого клієнта (марка, модель, двигун, рік…)
     Спосіб доставки — інформація про те, куди буде відправлене замовлення, яким перевізником, хто його буде отримувати і т.д...
  

Вгорі вікна є можливість перейти на інші об'єкти, пов'язані з цим контрагентом.


Меню сайта